GRUPPTRÄNING OCH BARNGYMPA

Vi vill att var och en som tränar hos oss skall uppnå bästa resultat efter sin egen förmåga. Den personliga känslan är viktig för oss, därför är våra klasser alltid små så att alla kan få hjälp. Våra instruktörer har lång erfarenhet och hög kompetens – därför kan vi ge bästa kvalitet på våra pass. Ta en titt på våra olika träningsformer och se vilken som passar dig bäst. Är du osäker, kontakta oss så hjälper vi dig att välja rätt utifrån dina förutsättningar.

Schema/Boka pass

CORE&FLEX

Funktionell träning som ger stabilitet, styrka och flexibilitet.
Tränar du Core&Flex regelbundet får du bättre hållning, blir starkare, ökar din rörlighet och smidighet.
Core&Flex passar alla åldrar och träningsnivåer. Passet avslutas med andningsövningar och avslappning.
Tid: 60 min.
Boka pass
Läs mer

MAMMATRÄNING

Ta med din bebis och kom i form! Vår mammaträning passar alla mammor efter graviditet och förlossning. Passen fokuserar på bäckenbotten, mage, höfter och rumpa men tar även tag i områden som stelhet i nacke och axlar och rygg.
Tid: 75 min
Boka pass
Läs mer

HIIT

Högintensiv intervallträning (HIIT) är ett bra alternativ för dig som vill förbättra din kondition, öka fettförbränningen och bli starkare. Alla kan vara med, då övningarna kan anpassas efter deltagarens förmåga. Alla ska känna sig utmanade – oavsett om du är nybörjare eller träningsvan.
Tid: 45 min
Boka pass
Läs mer

BARNGYMPA

Ledarledd lek, gympa och träning.
Ett roligt och lekfullt gympapass där fokus ligger på lek och att ha skoj – med kondition, smidighet och styrka som bonus.
Passen bygger på rörelseglädje och motorisk utveckling där vi övar på att hoppa, rulla, krypa, balansera och springa.

Tid: 45 min, kurs om 12 ggr

Läs mer

PERSONLIG TRÄNING & KONSULTATION

Behöver du få hjälp att komma igång med träningen, råd om specialövningar eller inspiration till att höja dig till en ny träningsnivå? Vi hjälper dig!

Läs mer

YOGA

Vi har tre olika typer av yoga; Hathayoga, Iyengar Yoga och YinYoga. Dessa klasser kan du boka dig på i schemat.

Tid: 75 min
Boka pass/kurs
Läs mer