GRUPPTRÄNING OCH DANS

Vår filosofi är att var och en som tränar hos oss skall uppnå bästa resultat efter sin egen förmåga. Vårt träningsutbud speglar därför detta och vi sätter alltid kvalitet framför kvantitet. Den personliga känslan är viktig för oss, därför är våra klasser alltid små så att alla kan få hjälp. Ta en titt på våra olika träningsformer och se vilken som passar dig bäst.
Är du osäker, kontakta oss så hjälper vi dig att välja rätt utifrån dina förutsättningar.

Schema/Boka pass

CORE&FLEX

Ger styrka och flexibilitet genom att bygga upp bålen och de skelettnära musklerna.
Tränar du Core&Flex regelbundet får du bättre hållning, blir starkare och ökar smidigheten.
Core&Flex passar alla åldrar och träningsnivåer. Passet avslutas med andningsövningar och avslappning.
Tid: 60 min.
Boka pass
Läs mer

MAMMATRÄNING

Ta med din bebis och kom i form! Vår mammaträning passar alla mammor efter graviditet och förlossning. Passen fokuserar på bäckenbotten, mage, höfter och rumpa men tar även tag i områden som stelhet i nacke och axlar samt rygg.
Tid: 75 min
Boka pass
Läs mer

YINYOGA

Detta är ett skönt, avslappnande och meditativt yogapass som passar både nybörjare och dig som yogat förut. Tanken är att skapa en frizon i veckan då du tar dig tid för dig själv, att bara vara, att andas, meditera och njuta en stund.
Tid: 75 min
Boka kurs
Läs mer

MINDFULNESS

En stund för dig att landa i medveten närvaro och medveten andning i nuet. Genom lugna rörelser och tid att känna efter öka din egen kroppskännedom. Genom mindfulness minskar oro och stressorer vilket leder till en känsla av balans i livet. En stund för dig som behöver stanna upp i nuet och få tid (för återhämtning) att landa.
Tid: 75 min
Boka kurs
Läs mer

HIIT

HIIT står för högintensiv intervallträning. Ett bra alternativ för dig som vill förbättra din kondition, öka fettförbränningen och bli starkare. För att tillgodose dig träningen under ett HIIT-pass bör du träna regelbundet och ha en god grundkondition.
Passar alla åldrar. Bra nästa steg efter avslutad mammaträning.
Tid: 45 min
Boka pass
Läs mer

BEN&BALANS

Det här passet är speciellt framtaget för dig som vill öka muskelstyrkan i benen, fötterna och underkroppen. Dessa muskelgrupper är förutsättningen för att du skall kunna ha god balans.
Tid: 60 min
Boka pass
Läs mer

BARNDANS

Tillsammans med vår välmeriterade danspedagog Hélène Petterson Hurtigh lär sig barnen sång- och danslekar, tränar sin bas- och finmotorik, tränar sina muskler och stimulerar fantasi och musikalitet. Lektionerna sker i små grupper och barndansen  ackompanjeras av vår konsertpianist Waldemar.

Barndans i tre grupper, från ca 3 år och uppåt.
12 x 45 min

Läs mer
Skicka intresseanmälan

PERSONLIG TRÄNING & KONSULTATION

Ibland kan man behöva gå igenom hur man ska börja träna, få hjälp med fysiska problem, råd om specialövningar eller helt enkelt få inspiration till att höja sig till en ny träningsnivå.

Läs mer